dagen blev kommen

Som att vänta på tomten har det varit dessa dagar, men i morse vaknade jag äntligen med ett skratt på läppen; hemfärdsdagen är kommen!
Intet ont om Uppsala, som faktiskt äntligen klätt upp sig i frost och solstänk, men lite miljöombyte skadar inte och en sund distans kan få en att se saker ur ett annat perspektiv. Dessutom känner både jag och Samuel att det ska bli skönt att få längta lite efter varandra också. Har ju umgåtts varje dag i fyra månader nu.

Inleder med att äta upp gamla frukter jag finner längst in i skafferiet och går sedan till Pedagogiska med en fet bunt mediaböcker och slänger de på lådan. Sådär, bortskrapat och rensat!
Nu tar jag mig an garderoben och chokladkalendern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback