dagen tentamen

8: 40 Sju minus, ishalka och strålande vit sol. Sovit riktigt dåligt, och cyklar sladdandes iväg, rädd att inte hitta till tentamensalarna. Ont i magen.

10:45 Det är över! Tentamen skriven och det finns ingen återvändo! Ligger nog på gränsen för att få godkänt och jag ber att jag ska ligga på rätt sida den gränsen.

Oj, så befriande att slippa de här nedrans medieböckerna ett tag nu. Ikväll kommer goa vännerna Jenny och David från Jönköping och jag ska bara roa mig och vara glad hela långa helgen med de och Samuel!
Nu ska jag bajsa, äta och sen iväg till redaktionen för lite redigering.

Tack Gud

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag hoppas innerligt att det blir den rätta sidan för din del! Njut av mysigt sällskap i helgen, det är du värd.
PUSS.

2006-11-02 @ 12:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback