fin förmiddag

Sol igår, ut på promenad. Mötte upp Sofia och vi hamnade på Mon Amor simmandes i varsin byxhög. La av två par slicktajta stuprörsmanchester. Nice. Kaffe på det och de två sista kanelbullarna i frysen. Kvalitè!

Föeläsning på fredag eftermiddag borde vara förbjudet. Tänkte jag. Men när kvinnan med orange tröja och hängbröst inlevelsefullt talade om film, dramaturgi och retorik tog jag tillbaka. Nog den föreläsning jag jäspat minst på och nu är jag peppad på "När lammen tystnar". Om jag vågar.

Kommentarer
Postat av: Beckis

Hey there, nu har jag läst din blogg....du skriver så bra och roligt, kortfattat men fyndigt. Även de allra tråkigaste dagarna går liksom att skriva på ett fyndigt sätt. Hahaha, go girl! Vi ses till jul!
Kram Beck

2006-11-11 @ 16:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback