röda ögon och tjocka halsar

Lång projektdag full av filmklipp, innehållsanalyser och pizza. När det blivit mörkt ute och alla i gruppen blivit lite smått osams ger vi upp för dagen. Nu ser jag motorsågsmän i varje buske och igår tyckte jag att jag liknade en av de psyko kvinnokaraktärerna i filmen.
Rensar hjärnan med ett tänt ljus och lite lovsång.

Tretti minuters beslutsångest om jag ska hänga på ett jympapass ikväll eller inte mynnar till sist ut i ett "inte". Man ska trots allt lyssna på sin kropp och den andas nog lite tjock hals och tungt huvud. Försöker lista ut vad Pappa Sjuksköterska skulle rekomenderat och känner mig nöjd. Plaskar iväg till biblan istället för att ännu en gång leta efter "Ett öga rött" bland hyllorna. Varför är den så populär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback