landat

Efter en dag av stort sjå - det vill säga kånkande, packande och fejande - sitter jag så ensam i mitt nya hem.
Konstigt ändå. Bara byta miljö så där hux flux. Tänk så flexibel man kan vara!

Pysslat runt här i de ekande rummen ikväll och försökt få någon slags ordning bland kaoset av lådor och kassar. Nyduschad, tacksam, men misstänksam på alla främmande ljud som tasslar runt hela tiden.
Ska gå kvällspromme med Samuel nu och sen får vi se om den främmande lägenheten lyckas vagga mig till sömns någon gång i natt.

Kommentarer
Postat av: Beck

Lycka till me boendet! Själv börjar jag också längta mer o mer efter en egen lägenhet, aaaah.. Är precis hemkommen från Hålland, underbart! Vi ses snart! Kram

2007-04-01 @ 21:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback