inva

Vänsterhänt.
Igår kväll fick mitt högra ringfinger smaka på hela min kroppstyngd och hämnden för det blev att det ställde sig rätt ut i en mycket onaturlig vinkel. Efter nära 6 timmar på Akuten i natt sitter det nu ett fast och klumpigt gips kring halva armen. Invalido!
Hittills har fyra olika människor knäppt min gylf på jeansen och att skriva detta inlägg tar lång tid och ger mig ryggvärk.

För bara några dagar sen var vi i Azorparadiset, simmade med delfiner och badade varma vattenfall. Nu spenderar vi nätter i sterila sjukhuskorridorer, lagar mat till hundra präster och har skolångest.
Ljuva oberäkneliga liv!

Kommentarer
Postat av: Julia

Det ljuva invalidolivet.
Låt folk ta hand om dig på alla sätt! Men gylfdelen kanske Samuel ska ta hand om? ;)
Själv tar jag ut mina fotledsskruvar om en vecka och blir då invalido igen..
Lycka till framöver! Hör av dig om du behöver tips;)
/Jullan

Postat av: Sam

Det bloggas dåligt tycker jag. Skärpning!

2007-09-04 @ 10:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback