adventsmage nanting

Trott eller ej, men igår visade december sin första solglimt på eftermiddan! efterlängtat.
Drog för periennen direkt för att det stack i ögonen.

Samuels sekundära familj på trevligt besök igår. Gör allt jag kan för att upprätthålla myten om mina husmorskunskaper och kokade egen glögg, bjöd lussekatter och grönkålssoppan var också helt från grunden. Poäng rasslar in.

Men måndagen kommer lika gråblöt som vanligt och snoset förlängs, blir till snuss och sängen har väl aldrig varit så skön. Med minst fem advensfikan i magen efter helgen lyckas jag ändå trava iväg till Carolina framåt tio och nu sitter jag här, fjättrad med uppsatsen i en av hennes läsesalar. Gud, hjälp mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback