ensamstående

En något så ovanligt som en mansfri dag i dag och jag gör allt jag kan för att känna mig fri och självständig. Funkar ganska.
Stanflanerande var trevligt, men sen kändes lägenheten alltför tom mitt på lördagen så Svensäter och Lina offrade sig och höll mig sällskap ett par timmar med kaffe och snabbalfapet.
Låter plötsligt som jag vore värsta våpet som knappt kan vara ifrån min make mer än ett par timmar innan panik utbryter. Så är jag faktiskt inte! Tycker bara om umgänge.

Nu cyklar jag till Elin och knådar lussekatter.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ååååh, myspys med lussekatter!...

2007-12-08 @ 18:31:19
Postat av: Hemligt

Du är visst ett våp som inte kan vara utan din man.

2007-12-08 @ 21:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback