horny neighbours

Har fått nya grannar. Det är tydligen två kaniner.
Efter att ofrivilligt lyssnat till deras "kaninande" hela SEX GÅNGER PÅ TVÅ DYGN vet jag inte om jag ska skratta, gråta eller flytta. Får nog bli en lapp i brevlådan.
Generad och förskräckt!

Sehr gut helg trots sextrakasserierna.

Fredag: Den paranoida och fatalt grymme Idi Amin på bio i "Last King of Scotland". Mycket sevärd och sen lagade vi svampsoppa jag , Samuel, Samuel och Kristin. Jättemysigt!

Lördag: Hänger med svärisarna ut på blåsiga isen för att skrinna. Gott med Mari-Anns nybakade hälsobullar och medvind på tillbakavägen. Njutniiiing!
Kväll med tacos, Gunnar och schlager!

Söndag: Middag hos Marta & Anton. Alltid harmoni att komma ut till deras lägenhet i Ulleråker och alltid ljuvlig matlagning. Anton hade bakat asgoda semlor också och jag och Samuel rullade sprängfyllda och lyckliga hem i kulna kvällen.

Tack Gud!

Kommentarer
Postat av: M.Lilja

Hahahaha! Kan inte vara någon vidare isolering i dom där väggarna.

2007-02-20 @ 16:19:56
Postat av: Jenny I

Jag skulle må lika dåligt jag.. =P

2007-02-21 @ 13:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback