BajsH

Tänker på en bok jag läste som barn; hette något i stil med "Albert Engelbrekt" tror jag. Han, den lille Albert, skulle i alla fall tämja en stor tjur och det klarade han genom att klia honom mellan hornen lie snällt. "Såja, lelle tjuren", sa Albert Engelbrekt.
Precis som Albert skulle även jag ta tjuren vid hornen idag - jag skulle köpa mig en ny BH.
HATAR att prova BH:ar! Alltid är det nåt fel, aldrig sitter de som en smäck på min välskapta/vanskapta överkropp; för snävt runtom, för luftiga kupor som skulle rymt tre bröst till eller så är inlägget så stort att folk kommer tro att jag åberopar silikon!
Gick iväg med hopp om något snyggt och svart, kommer hem med en grågrön "The Muppets".

Jaha. Tröstar mig själv med en Bob Dylan-skiva på nedsatt pris och äter god sylta till lunch.
Nu ska jag förbereda bönegrupp och rensa skallen på fåfängligheter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback