dubbelfrulle

Husmorhjärtat börjar plötsligt dunka hysteriskt i bröstet och för att undvika hjärtinfarkt städar jag av golvet, kör en tvätt och hinner baka en plåt morotsbröd innan jag skjunker ner i fåtöljen med UNT:s kulturdel i mina akademiska nävar.
Får gratis biobesök på kvällen eftersom vi gör "studiebesök" på Fyrisbiografen med NV-redaktionen. Haha, måste ju utnyttja vårt ämbete till max. Imorgon blir det slottet som får äran att ta emot oss.

Idag vaknar jag oförskämt alert redan klockan sju och cyklar iväg för att dela med mig av min morgonglädje till Samuel. Får han bara vakna lååångsamt kan han också njuta sen och vi hinner äta två frukostar innan våra föreläsningar tar sin början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback