min bara min...

Den vackra och fantastiskt skönsjungande Helen Sjöholm drog en gång paralleller mellan datorer och barn.
Jag förstår henne. Nu.
Pumpade iväg idag ett par kilometer längs snabbleden för att ta mig till Alina Systems och kampanjen på laptops som pågick endast idag. Det var inte bara jag som var ute efter en ny maskin; affären var smockad och kön lång. Men väntan var värd sitt mål och rätt vad det var stod jag som stolt ägare till en alldeles egen HP 510 Victoria - min egna laptop! 
Skriver på den nu, känner mig proffsig på nåt vis och anstränger mig för att den ska ligga bekvämt och nonschalant avslappnat i knät.
Haha! My precious...

Kommentarer
Postat av: Beck

Hahha, grattis till tillökningen/uppdateringen! :)

2007-03-29 @ 00:04:22
Postat av: Anonym

Där ser man, du är sannerligen på gång nu alltså! kul för dig!

2007-03-30 @ 15:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback