tjorvas in action

Trodde väl aldrig att jag - tjorvproducenten, skulle få lära mina vänninor att sticka! Men undrens tid är icke förbi och där satt jag igår och visade pedagogiskt på stickan hur man lägger upp maskorna för andäktigt lyssnande Alex, Helena och Matilda. Ja, eller Helle kunde redan förstås.
Men sjalen växer och så mysigt är det att vi knappt kom oss hem på kvällen. (önskar att syslöjdsläraren Maud kunde sett mig där, hon som hånat mig hela högstadiet)

Frukostgäst Martin innan jag pumpade iväg till röntgen med fingret. Fick se bilderna på datorn och plattan syntes tydligt på skelettet. Jaha. Får se när den plockas bort och om den gör det.

Kommentarer
Postat av: Maria S

Haha så du har utvecklas i ditt stickande!? Minns fortfarande ditt glasögonfrodral. eller blev det ett gosidjur tillslut till Mauds förfäran?

2007-11-13 @ 13:35:22
Postat av: Beckreich

Hahha, det kanske är ett under i sig att du rent fysiskt har möjlighet att sticka! Tänk om fingret skulle ha fått ligga å sladdra i sin lilla gasbinda å växa ihop helt snett å vint!?!??!?! Nä, men hoppas det går bra me röntgen å fingret!!!

2007-11-13 @ 19:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback