Barca!

Tillåt mig få skylta med vår otroligt härliga, alltför korta, tid i ett vårgrönt Barcelona! 20 graders ljumma vindar, ljuvliga gastronomiska tapas-upplevelser och mycket njutbar strosning bland gränder och vackra Gaudi-hus.
Ja, vi hade det sjukt bra!

image134



Mycket fanns att se som sagt och Sagrada Familia, Gaudis kyrka som aldrig upphör att växa, var mäktig att beskåda. Annars var min favorit Parc Guelle där vi njöt jordgubbar och Samuel gladdes på Camp Nou.







Att mysa på cafeer var riktigt gott, speciellt på morgonsoliga uteserveringar.





Mitt i stan fick vi bo, tack vare Helle som är barnflicka hos en rätt rik italiensk familj. Topp!




   





image133


Kommentarer
Postat av: Lina

Nu kan jag förstå uttrycket surSverige när jag ser dessa vackra, grönskande bilder :)

2008-04-08 @ 10:32:09
Postat av: Beck

Ja det är vackert! Å du ser som så vuxen ut,
sittande å äta jordgubbar (inte slafs-räkorna) - härliga kvinna! Härliga ni! :)

Kram på re!

2008-04-08 @ 19:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback