andas uuut

Trodde väl aldrig denna sista arbetsdag skulle ta slut. Mörk och seg som en lakritskola. Syndafloden öste ner hela förmiddagen som för att jag verkligen skulle få kämpa in i det sista. Många kollegor lämnade in och gick hem till torra lägenheter, men jag stannade på min post! Inte lika mycket för min höga arbetsmoral som för att få ut hela lönen...

Så nu är jag FRI! Lämnat tillbaka hela högen persedlar till Svenska kyrkan som jag använt mig av i olika väder och tvagat bort den sista gravsmutsen från min kropp. Fattas bara att kasta de söndernötta sneakers jag traskat runt i nio veckor.
Förfirar med kex, mjölk och Mia & Klara. Sen blir det mat på Taket och bio med Elin och Mikelräv.

Kommentarer
Postat av: Mikaeli

Tack för gemytligt umgänge på tak och biosalong. Imorgon kräftor. Surpla saltat vatten från buken. Allt gott. Frid+ med dig.

2008-08-10 @ 21:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback