bristfällighet

Extremt solsnåla december bjuder plötsligt till och låter molntäcket lätta, men ack vad gör det när man står inspärrad på fabrik hela måndagen? Otur, o en sådan otur.

SAKNAR dig sol!!

Brist på någonting har jag och symptomet är främst klubbade-säl-känslan varenda morgon. Förvandlats till grå påse som med rödkantade ögon strävar ut mitt på dagen för att i någon mån suga i sig det lilla ljus himlen skänker.
Munsår har jag också.

   Påsen på vandring, den ljusaste tiden på dagen...

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Ja - och ingen snö är det heller! Ve oss!



Ska du uppåt över julen eller?

Postat av: Fru Lilja

Ack, ack Christoffer. Men SMHI har tydligen lovat snö! Men jag tror inte lika mycket på dem som jag tror på Gud... Ska be en bön.

Uppåt blir det först den 29e, julfirandet blir i Storvreta i år. Ska nog gå bra! ;)

Julefrid på dig!

2008-12-17 @ 12:40:01
Postat av: Maja

Hej fru Lilja! Vad trevligt att du hittat till min blogg, och nu jag till din! :-) Hoppas allt är väl och att julefriden snart sänker sig över familjen Lilja! Nu är det hög tid att sova här.. har pysslat med SENA julkort till alldeles för sent! Kram på dig! fru O

2008-12-18 @ 22:15:01
URL: http://majao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback