vår spirar, icke barn

Våren känns i min näsa. Vissa uppsalabor har redan fått fnatt och trycker sig febrilt mot väggarna för att söka lä och lapa sol. Hittar man båda dessa element går det faktiskt sitta still ett tag. Själv sätter jag mig hellre inne på VG för en fika med Svensäter. Maken arbetar med att lyfta lådor med läkemedel hela dagen så jag får roa mig på egen hand.
Går rätt bra.

En sehr gut inflyttningsfest igår hos Jonas och Linda-Maria och som vanligt när det dukas upp av matmuffins, olivtapenad, spansk omelett, snittar, tzatziki och god dryck äter jag aningens för mycket för mitt eget bästa. Men det hör som till tyck ja! För övrigt frågade Fredrik Samuel lite försiktigt om jag var gravid eftersom jag haft så plufsiga kläder på mig på sistone. Haha.
Det enda barn som finns i vår värld just nu är snart två-åriga goingen Noel och han lekte vi med så roligt igår att han grät floder när vi skulle åka hem. Smittade av sig på mig.

Kommentarer
Postat av: Fettforslaren

för övrigt var den frågan tänkt mer som en komplimang och uppmuntran och inte som en diss mot en eventuell mage... för är det något du saknar josefin, så är det fetma. fint att läsa dina tankar här en stund på bloggen.
//Fredrikum

2008-02-25 @ 10:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback