glädjeämnen

Ett par saker jag gladdes extra över i tisdags:
# Vi bockade av ett av våra sommarprojekt och införskaffade ett nytt vitrinskåp. Nypris 17 900, fick det för 2 papp.
# Jag fick med mig Maken på ett pass i parken. Underbart! Bakom svettridån såg jag honom sprattlande ta sig igenom hela timmen.


                                                Gammalt                                                                                          och nytt!
        




Igår gladdes jag mycket över svenska jordgubbar och den ljumma kvällspromenaden Maken och jag hängde med Dahlströms på. De grönfingrade vännerna guidade oss genom Botans härliga, vackra och ibland mycket väldoftande mysterier. Trolskt!

Idag är hett och trots ett otalig tömda vattenflaskor under arbetsdagen dunkar skallen och jag får väl se hur det går på träningen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback