muskellös

Lyckas slinka iväg lite tidigare från jobbet och nu är det fredag! Firar med caecarsallad och flädersaft.
Helgens middagar är kirrade:
I kväll lagar vi mat tillsammans hos Elin,
i morgon är vi bjudna till Arvid
och på söndag äter vi ute med några ur bönegruppen. Fint är det!

För övrigt har jag börjat använda muskler jag inte visste att jag hade (och kanske hade jag inga där tidigare heller...). Klipper häckar med bensindrivna, tunga knivar på jobbet och det känns rejält i armarna. Dessutom tog jag mig i kragen och gick på parkjympa igår. Medan Matilda och jag låg kvidande på gräset vsade Alex oss hur det egentligen ska göras.  Har ändå träningsvärk idag.

Tack Gud att helgen är här för muskelvila och födointag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback