sunda söndagstankar

Måndagsångest. Var längesedan jag hade, men nu känner jag hur den flåsar mig i nacken.
Efter en härlig helg med pizzamys på fredagen, sommarens andra bröllop på lördagen och grillmiddag hos svärisarna i eftermiddag borde jag väl egentligen bara känna mig nöjd och ha en sund inställning inför faktumet att arbetsveckan tar sin början igen.
Får försöka tänka så helt enkelt. Har det så bra. Och maken som jobbat även idag, på vilodagen, verkar förnöjsam. Han åker till Stockholm i morgon för att kvala in till ett program med Filip & Fredrik. Haha, hoppas!

Kommentarer
Postat av: petter

Yeah, vad coolt! Hoppas han kommer med där, älskar allt Filip & Fredrik har gjort ;)

2008-06-21 @ 19:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback