ylande vargar

Befinner mig i Pluggparadisets frizon: lärarrummet. Här kan man andas ut en stund, kolla mailen och ta en kaffe innan man går ut till vargflocken igen.
Haft tre sexor i musik nu på förmiddagen och första lektionen höll jag på börja gråta, andra sprängdes trumhinnorna och tredje var jag nära dra på mig en anmälan för barnmisshandel. Vet inte om det är värt de 600 man får för att få titta in i verkligheten ett tag. STOR applåd till diciplinerade lärare som blir respekterade av eleverna!

Nu lunch (vilket är värt) och sen två fyror innan jag får skutta hem till min sköna verklighet.

Kommentarer
Postat av: Beckis

Haha, kämpa på!

2008-03-13 @ 21:27:36
Postat av: Christoffer

Kul att läsa dina betraktelser! Du är duktig på att fånga känslan i några få ord!

Nu ska här sovas! Ha det!

2008-03-13 @ 23:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback