grrrattis jag

Så var man plötsligt ett år äldre än för ett år sedan, men det gör ingenting eftersom jag hört att en kvinna är som snyggast när hon är 24. Det blir alltså inte bättre än så här.
Kul att samla vännerna till kalas på fredagen! Skalade 7 kilo potatis och gjorde med makens hjälp en alldeles fantastiskt hyllad potatissallad till det grillade.

            


Jag fick sång, paket och en stor tacksamhet i hjärtat av gemenskapen. Rebecca tyckte det såg ut som om jag strålade under kvällen och det var nog så. På efterfesten fick Lina diska och Martin underhålla med gitarrvisor.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis Grattis får man väl ta och säga då! Kul att födelsedagspartajet vart lyckat!

Postat av: Beckis

Gött i gött... ååååh va mysigt, vill hälsa på nån gång! :):) menmen det får bli en annan gång. Kramsi!

2008-05-04 @ 16:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback