helg



Lördag såldes det som sagt ut gamla kläder från Svenska Filminstitutet i Frihamnen. Hade höga förväntningar som inte riktigt uppfylldes, men kom i alla fall över en söt kjol och en hatt. Säkert Margaretha Krook eller Lena Endre som haft det på sig... Femte hjulet var jag på trippen, men lika glad för det var jag och på Hötorget slängde de rosor och sparris efter oss.

Kvällen var vigd åt Eurovision, vare sig det är kul eller ej. Hultmans tacopaj vann över alla länder och Samuel sov sig igenom hela röstningen.




Söndag var det äntligen dags att ta Sofia Brolin med storm! Möhippedag med hull och hästhår. Skoj! Möhippor borde man ha oftare, vare sig någon ska gifta sig eller ej.


Jag var rätt stolt må jag säga, åtminstone när vi ridit klart. Under turen var jag mest skräckblandat facsinerad att jag lyckades hålla mig kvar i sadeln. Min Vendil var tokig.
I den ljumma aftonen togvi Stålkvinna till grekisk resturang.Kunde sitta ute. Namnam!





                                                                             På morsdag kom svärmor med goNoel på frukost.






    De blivande makarna utnyttjade oss som vanligt på vägen uppåt. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: sara

Liljekonvaljerna som syns på bilden står nu på bordet i Ursviken, vacker tanke! tyvärr är de inte lika frächa längre efter att ha bilat 80 mil i en påse.

2008-05-27 @ 15:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback