mer swiss åt Hybels

Hade avslutning med syjuntan i tisdgas med knytpaj, knytsnittar och knytostbricka. Riktigt fint var det! Plötsligt började vi även gå varvet och avslöja det mest kriminella man gjort. Haha, rätt kul att gotta sig i gamla synder. Speciellt andras. Var ju ingen som hade mördat precis...

Ikväll höll vi sista bönegruppsträffen här. Skulle diskutera kring ämnet "sund kropp", men det blev mest ett myteri mot Bill Hybels och frossande i marängswiss.

Förresten - På passet i eftermiddags var det bara jag och den 75-åriga tanten som hade de lätta stängerna. Har det inte gett nånting att jag haft träningskort den här terminen!? Jag blir lack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt träningskort har då inte gett ngt eftersom det inte har använts så flitigt.
Lika bra det! ;)

2008-05-22 @ 22:27:38
Postat av: jos

Vem är denna anonyma slöfock?

2008-05-24 @ 08:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback