som staden i Alaska

Sett filmen Juno två gånger i helgen. Mitt bidrag till patetiska klubben antar jag, men det är ju en underbar film!
Maken har fått slutsången på hjärnan, plinkar på gitarren när jag kommer hem och vill vi ska lära oss texten.

"I don`t see what anyone can see in anyone else... but you"

Nu kommer han däremot inglidande i salongen, iklädd underställ och låtsasåker långfärdsskridskor. Ja si, gift med honom är man ständigt underhållen. Jag har torkat äpple i ugnen, läst Dagerman och ska strax iväg för att lyssna på undervisning om Gamla testamentet.



Kommentarer
Postat av: Frida

Mmm, fantastiskt film, speciellt Gurta Raus!! Hahahaha!!

2008-10-13 @ 19:01:10
Postat av: Elin

Jag såg filmen igår! Fantastisk!!! Jag vill oxå kunna den låten. Kanske du & Samuel kan lära mig?

2008-10-27 @ 12:57:04
Postat av: Fru Lilja

Det ska vi göra Elin!

2008-10-27 @ 16:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback