sen sist

Jag ogillar när jag hasar efter på det här viset med bloggen. Ju längre jag väntar med att inlägga, ju mer hinner hända och då blir jag ännu mer opeppad på att skriva för att det plötsligt vuxit till ett berg av händelser och saker som jag vill skriva om. Aaah, ond cirkel!

Skiter helt enkelt i att skriva om allt.
Men vi besökte Göteborg i helgen. Trevligt värre vara med systrarna!
Emmeli fyllde år, utflykt planerades och förslagen var många. Hamnade i kaoset i Ullared.
Det var nästan sjukt vilken kapitalistisk ström av köplystenhet som flödade. Bara kön in till varuhuset fick mig att kväljas och vilja vända om. Men in kom vi och ut lika så. En erfarenhet rikare, en handfull hundralappar fattigare.




Skönt komma ut i friheten, andas västkustluft och käka gott på kvällen.


        


Rymdes inte alla i paret Liljas lägenhet så jag och Samuel inhystes hos Ida och Oskar.
Men mysig helg som sagt, tack värdar!   

                                                                                                           


Idag - myst och skrattat i Storvreta med svärföräldrar och stockholmsfamiljen. Även fyndat stor Rörstrandservis på torget. Allt mycket gott!
Och maken har hunnit bli 26 bast.

Kommentarer
Postat av: mam

ååå vad underbart att se er "alla goda ting är tre" ni på Ullared. En av er ser ut att ha ett fisköga.

älskar er!

2008-10-11 @ 20:25:42
Postat av: paps

ÅÅÅÅÅH mina döttrar på bild alla tre!!! Blir varm om hjärtat

2008-10-11 @ 21:04:54
Postat av: Äldstdotrarn

Haha, jo vi förstår att ni älskar oss.

Desperata föräldrar som försöker bräcka varandras kommentarer ;)

2008-10-13 @ 18:18:00
Postat av: Jos igen

Fisköga? Är det jag eller?

2008-10-13 @ 18:18:39
Postat av: emmeli

eller är det jag?! med fiskögat alltså. troligtvis jag. brukar kunna trixa lite...

kul läsa. kul helg! kramen till damen, smått löjligt.

2008-10-16 @ 21:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback