Kan nån slå Filip & Fredrik?

Igår begav det sig alltså! I Frihamnen i Stockholm, tillsammans med en laddad publik och hårt sminkade tv-profiler kastades vi in i ett härligt virrvarv av jinglar, applådövningar och sponsrad öl.
Nej, vi blev inte miljonärer, och först var jag ledsen att Samuel inte fick chans att visa sin kapacitet, men sen släppte vi loss och njöt av showen. Ingvar Oldsberg med sitt flöde av ordvitsar, Filip och Fredriks rappa jargong och TV-teamets skicklighet. Skoj att uppleva!
Jag fick (efter att ha ställt mig upp och viftat) vara med i en publiktävling, vann strutbollen och fick en dyr mobiltelefon i pris. Hurra!

Till två på natten höll det på och vill ni se hur det gick så titta tisdag (då är Samuel med lite), onsdag och torsdag på Kanal 5.
Tack alla som röstade!





      


       

Kommentarer
Postat av: Beck

Jasså minsann - en mobiltelefon! Det var ju en tröst när ni inte blev miljonärer....! Du verkar ju njuta bland kändisarna! ;)



Ha de fint!

2008-09-20 @ 15:27:52
Postat av: Mattan.

Jää,grymt!

Ni vet att jag är impad ;)

2008-09-20 @ 17:42:12
Postat av: Maria H

Vilken grej!

2008-09-20 @ 18:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback