fantastiska fjällvärld!







Känner mig både totalt sund och totalt skröplig efter tre dagars vandring i de jämtländska fjällen. Samtidigt som lungorna fylls med den friskaste luften bågnar benen under 15-kilosryggsäcken. Man känner att man lever!
Jag njöt av allt: Trangiafrästa köttbullar, isande nakendopp i fjällbäckar och de oändligt vackra vyerna! Ljuvligheters ljuvlighet!
30 minuters regn under hela vandringen går sannerligen inte att klaga på och mina nya kängor gav mig inte tillstymmelsen till skavsår. Herren är god och fantastisk är hans skapelse!
Tack än en gång gänget för denna gemensamma upplevelse!


Kommentarer
Postat av: Ida Eklund

Underbart med fjällvandring!

2009-08-30 @ 15:36:04
Postat av: Emmeli

Det suger till i magen när du berättar om era fjälluppleverser. Jag tror suget heer längtan. Längtan efter fjäll.

2009-08-31 @ 11:15:43
Postat av: Fru Lilja

Tror jag med Em!

2009-08-31 @ 11:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback