klart å betart

Både avslutade och började igår.
Avslutade B-kurs i Litteraturvetenskap med opponering på våra uppsatser. Fick överambitiösa Johan som opponent - hade gått igenom min uppsats med förstoringsglas vilket var imponerande, och skoj faktiskt!
Lyckades även släta över min farliga kritik mot den jag hade att opponera på så jag slipper vara rädd för att få en tegelsten i huvudet. Tror jag.
Senare upprop för Retorik A. Verkar vara en riktigt populär kurs och redan på uppropet kände jag glad förväntan i magen. Blir skoj med denna "bonustermin"!

Dock börjar inte det riktiga livet riktigt än. Fortfarande finns gott om tid för detta:

          Glasklart på Funbosjön.

Kommentarer
Postat av: Beck

Later bra Jossan - bra att gora andra saker an det "riktiga livet" (ar det supertrakigt eller??). Galet glasklart for ovrigt - ser ut som det ar vatten. Harligt!

Halsa mannen!

2009-01-14 @ 11:32:42
Postat av: Christoffer

Retorik A, det låter roligt! Är det en del i din journalistplan, månne?



Håller med föregående talare, det ser ut som vatten, cool bild.

Postat av: sara lilja

ojojoj det gungar när jag tittar på bilden tänker att ni nog har simmat ut! vem har tagit kortet, en grodman?

var rädd om er ungar så ni hinner pröva på "det riktiga livet".

kramar /mamma

2009-01-17 @ 16:01:25
Postat av: Anonym

Åhå, var det det här jag tackade nej till för att sova... blir lite ångerfull!

2009-01-18 @ 20:49:49
Postat av: Anonym

Lina- nix, det var inte detta du tackade nej till, det är inlägget jag strax lägger ut som du sov över;)

Men fler tillfällen ges!

2009-01-18 @ 21:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback