Rom 4ever




Trots blåsor under fötterna, bortrest påve och sjukans mycket turister har Rom lyckats få mig att vilja återvända. Vi har haft det riktigt gött!
Något av det bästa:
# Ljumma kvällar med stros i mysgränder.
# Pasta med perfekt al dente.
# Svala kyrkor med monstruös utsmyckning.

Var man än vände sig fanns det något antikt i ens synfält. Vackra fontäner, maffiga Coloseum och mäktiga Vatikanstaten - andan gick ur oss. Över allt detta en klarblå himmel. Andligt och kroppslig njutning i perfekt harmoni!
Res dit!

      

       

       

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Låter gött!



Kan tänka mig att meningen "var man än vände sig fanns det nåt antikt i ens synfält" förklarar varför Erik L trivs så bra i Rom. ;) Jag skulle gärna åka dit nån gång.



/Christoffer

Postat av: Beck

Gött gött, fina bilder! Synd på påven dock;)

2009-05-16 @ 10:15:02
Postat av: Emmeli

Kortklippt en kar´n!

2009-05-18 @ 11:38:30
Postat av: Helena

Vilken tur ni hade med vädret, sist jag var där var det bara regn och kallt vilket jag inte alls hade kläder för, så ni verkar ha haft det mycket bättre:)

2009-05-31 @ 19:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback