finhelg

 

Fredag
5 av 7 är mammor, 5 av 7 prästfruar. Jag var varken eller, men trivdes topp ändå på tjejkvällen i fredags! Njöt mat i mängd och pratade liv, leverne och allt däremellan. Månget skratt!




Lördag
Det hände något märkligt - himlen blev blå och solen syntes! Ut på grönbete! Hultmans hade med sig fika och vi rusade upp för Björns hög så Erik sprattlade i luften. Underbart!



Vi gick på bal och det var en härliger kväll!

Söndag var jag dock aningen sänkt och vi begav oss till Storvreta för att vila ut, men där var Noel och han var på lekhumör! Mysigt ändå.


Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, dom där tjejorna ser ju ut att ha haft det supertrevligt!! ;-)

Postat av: Fru Lilja

Och det har de ju också! :) Tack för fin kväll fru Olsson!

2009-11-23 @ 14:40:20
Postat av: Boggan

Instämmer med övriga skribenter!

Och tillägger att 2-3st är bra.. :)

2009-11-23 @ 21:19:05
Postat av: OK

Tack för att du sprider mig i min allra elegantaste min över världen... ;)

2009-11-24 @ 08:27:11
Postat av: Anna

jag håller om dig och släpper inte taget om dig, blir som förhäxad av dig ...! ;-)

2009-11-24 @ 09:12:04
Postat av: Em

Det är så typiskt. Läs detta med alla barnen rytm: Alla flickor bakar lussebullar, utom Josefin hon går på bal och är fin...ehh..Samma kväll jag, Frida o Jenny knådar deg glider du på bal. vardagsmat för dig, har aldrig hänt oss..men vi är inte bittra, vi blir bra hemmafruar.

2009-11-24 @ 18:06:06
Postat av: Fru LIlja

Tack för fina kommentarer vänner!



Em - jag önskar jag kunde ge dig en bal. I utbyte mot en påse lussebullar förstås.

2009-11-24 @ 19:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback