sköna Småland









Hade minisemester utan maken förra helgen. Först Jönköping där man fick palt hos Frida, fikamys hos Jenny och kunde sitta utomhus mot en vägg och njuta utan jacka. Skoj träffa minsta syster också!
Sen körde vi söderut, Emmeli, Jocke och jag, genom Astrid Lindgren-land. Kissade i Lönneberga. Släktkalas på landet för att fira vår söta 80-åriga farmor. Sång, mat, mycken glädje - lyckat värre!

Morgonen efter kalaset går jag en tidig promenad för mig själv och andas in sköna smålandsluften innan jag åker upp till maken igen.


Kommentarer
Postat av: Beck

Härligt härligt!

Postat av: Emmeli

Såja! Äntligen lite smålandsbilder, det tog tid! Du är inte så aktiv på din blogg, Lär av lillasyster vetja! ;)



En Jonas som är tillsamman med Magdalena Grönlund ska nog vara med i sammam bönegrupp som oss och han träffade dig i somras när ni planerade möippa o svensexa för grönlund och tvillingen. Iag ska vi cykla till IKEA och A6. och höst slip-overn är på.

2009-10-17 @ 10:50:26
URL: http://enliljasfunderingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback