gräver

"Från och med nu är ni reportrar och jag er chefredaktör" sa min lärare första dagen och vi har redan kastats ut på fältet. Igår fann jag mig sittande på Akademiska sjukhusets infoavdelning, letandes scoop i deras diarium. Känns märkligt att vem som helst får gå in där, sitta vid deras datorer och ta upp arbetstid genom att ställa massa frågor och be de skriva ut papper. Men så funkar det! "Du har full rätt att göra detta" sa de när jag ursäktade mig för att jag satt där och störde.

I övrigt har både bönegruppen, tidebönerna och onsdagsmässorna dragit igång och det känns upplivande för det andliga livet. Som såklart hör ihop med livet i sin helhet!

Kommentarer
Postat av: Beck

Jey! Real life liksom! Grävande journalist - go for it!

2009-09-03 @ 17:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback