bergstiger

Fyndade mig ett par 7dollars (alltså billiga) vårskor på Walmart. Efter första spatseringen hade jag ett otrevligt skavsår på hälen som sedan blev infekterat. Medan vi på lördagkvällen lyssnade på Bluegrass och språkade med far och son från Mexico i tre timmar svullnade vänsterfoten och gjorde mig till krympling. Tvi vale.
Dagen efter skulle vi vandra berg och med ett trosskydd som skavsårsplåster gick det faktiskt riktigt fint.
Härligt att vistas i naturen!



Tack fina vänner för kommentarer ni lämnar! Värmer bättre än söderns sol.


Kommentarer
Postat av: Ida Eklund



Jag tror att vi får ha usa tema och bildvisning på syjuntan!

2010-04-13 @ 10:15:11
Postat av: maria b

Mäh..då vill jag också komma på juntan isåfall!

hahaha...trosskydd som skavsårplåster...så Josefinskt ;)

2010-04-13 @ 11:15:24
Postat av: Frida

Det glädjer mitt hjärta att ni verkar ha en händelserik och om än skavsåret är som en seghet verkar det som att ni i övrigt har det bra! =)

Tack också för grattis mail! Jag hade en mycket bra dag men joel alme konsert, strosande på stan och gott fika med min käresta.

Hoppas ni har det fortsatt bra!



Stoor kram å kärlek från lund// Frida

2010-04-13 @ 16:11:20
Postat av: Jenny

Inte härligt med ett gedigert skavsår, bah. Men din kreativitet och optimism gör mig stolt. =)



Känns som ni gör livets resa, något att checka av på "göra innan jag får barn"-listan det! =)



Puss

2010-04-14 @ 17:14:36
Postat av: Beck

Ja si, det är nu du skulle ha haft mamma Beckis med i hälarna.... hahahha, nä du är ju grym problemlösare som tar ett trosskydd till skavsårsplåster! (nåt att skriva in i CV:et?? ;)Helt klart roligast i kväll frun!

2010-04-14 @ 21:09:40
Postat av: Elin W

Hola!

Roligt att läsa om er färd genom Amerikat. Har nu tagit mig i kragen och uppdaterat min blogg lite efter två veckors (?!) torka. Alla kan ju inte vara lika bra bloggare som du =)

Kramen

2010-04-15 @ 02:01:16
Postat av: jonas

Walmart...jag som trodde att de hade bra kvalitet... hoppas skavsåret blir bättre! Du hade ju tydligen ett bra skavsårsplåster:)

2010-04-15 @ 09:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback