djurliv i North Carolina

Första gången i livet jag nästan körde över en sköldpadda. Den klarade sig, bilen med.
Annars har vi matat måsar och åkt två bilfärjor idag. Ätit fett i form av donuts, ostkrokar och friterade ostron. Blir troligen lite av resterna till kvällsmat nu också. Mitt mål om att rulla hem till Sverige lär uppfyllas.

Stannade till på vägen och gick in på Pingstkyrkans kvällsmöte. Gott att få sig några "amen!" till livs. "Love rejoices in the truth" var det tydliga budskapet.

Glädje till er vänner!




Kommentarer
Postat av: Lars Einarsson



Hej kära barn!

Ni verkar ha det bra "over there"! Roligt att följa er vistelse på bloggen. Det märks att att du, Josefin är en driven jornalist,när du skriver! Ni råkar tydligen ut för en del "missöden", som blir härliga minnen i framtiden. Jag tror att Gud på ett särskilt sätt tar hand om "barn&dårar"!

Vi har det bra här nere i Lund och jag får utlopp för mina kunskaper i mitt yrke, som radiokemist, har kontakt med profesorer både i Malmö och Lund.

Jag hoppas att Mari-Anns sms, som hon sände igår kom fram, annars kommer försäkringsnr. här: 681174-2,moderna försäkringar.

Sköt om er och "kivens icke på vägen"

Kram! Pappa/Svärfar

2010-04-08 @ 08:31:55
Postat av: Mamma och Mattan

Sitter vid köksbordet med Matildas lapp och lyssnar på musik bla Julia Ivansson. Vi äter lax med WB ost. har varit i stugan

idag och grävt gångar så vi kan ta oss fram i sommar:). Pappa och morfar skottade av taket på blåbäret. Morfar sa till Kalle "håll i mé unner arman så hasar jag mej framåt dill kanten". Allt gick väl. Kram

2010-04-08 @ 17:40:32
Postat av: Sara & Patrik

Hej Vänner!

Härligt att se er framfärd "over there". Här kämpar våren sig fram i sakta mak, så det drar lite i "avundsjuketarmen" när vi läser om 30 graders värme.



Vem av er är Thelma och vem är Louise?



Mamma och Pappa är på besök och förgyller vår vardag. Själva laddar vi för barnkalas på lördag då vi får besök av tretton 6-åringar! Giv oss styrka:-)



Var rädda om er!

Kram Sara & Patrik

2010-04-08 @ 20:02:15
Postat av: Josefin

Familjemedlemmar - tack for era komentarer! Vi alskar er!

2010-04-09 @ 03:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback