vardagslivet

Återigen - tack för era kommentarer! Jag blir så rörd av att läsa att ni följer oss och delar sorg och glädje. Sitter på favorit-Mc Donalds precis vid Time Square och får tårar i ögonen. "Stupid swede" tänker de runt om. Maken är på museum, nåt historiskt tror jag det var.
Igår såg vi Phantom of the opera - mäktig musik!
Lämnade vårt fina hotell i förmiddags och i kväll har vi bokat bord på restaurangen vi fick av Letterman. "No jeans or sneakers" är det som gäller så det är säkert flott.



Att vi såg Jennifer Lopez härom dan hade jag nästan glömt. Det är som vardagsmat här i NY.


Utsikten från hotellrummet. Det gröna är Central park.


Kommentarer
Postat av: Lars Einarsson



Hej igen "Stupid swede"! Ni börjar väl snart att känna "borta bra men hemma bäst". Jag glömde skriva i mailet jag nyss skickade att vi inte fått något kort från er än, kommer kanske i dag indrängt med lite aska. Nu har klockan hunnit bli 04:47, så nu ska jag se om tidningen kommit för att sen kanske få någon mer sömn. Tänker på er!

// your dad.

2010-04-22 @ 04:51:27
Postat av: Jenny

Underbar utsikt. J-LO det var inte illa det. Vi följer er med spänning. =) Några planer för resten av dagarna? Är hemresedatumet helt spikat?

Kärlek från småland.

2010-04-22 @ 13:19:42
Postat av: Emmeli

Lompan ja, henne hänger ni med va!?



Längtar att ses. Vi inkvarterar oss så snart portarna öppnas till Family-gathering!



Läs min blogg om felsägningar, sånt gillar du.



puss

2010-04-22 @ 19:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback