bortklemad

Picknickar, utemåltider, cykelutflykter och framförallt gott umgänge - jo, det känns som jag tar tillvara dessa sommardagar som Gud giver oss. Nedan ett axplock.


Torsdag - grillknytis på Väktargatan. Så flott när alla kan ta med sig något de tycker är gott och vill dela med sig av.

Fredag - barnvakter åt glada Alfred. Han var så trött, men ville inte sova så vi fick hålla igång istället.

Fredag kväll - sittning på Stockholms med nyutexade läkare. Linas lillasyster Kajsa och jag fick följa med som gäster. Mycket trevlig kväll!

Lördag - picknick med paret Lind och Martina. Ljuvligt!

Söndag - firar Sverige under het sol.

Måndag - picknick i hästhagen med Johan, Lina och Susanna. Livet kan knappast njutas bättre.

Jag vet - jag är bortskämd!






Kommentarer
Postat av: BEck

Ja du är bortskämd, men hallå du tar ju bara tillvara på det goda i livet! Mer sånt! :)

2010-06-08 @ 22:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback