skåneland


I samma ögonblick som vi klev av tåget i Lund slog det om till sommar. Toppen tyckte vi. Stor glädje att få umgås med fina Frida och Dan. Gillade deras altan så mycket att vi närapå glömde laga mat.


I Malmö fick vi gästa härliga Ivarssons. Rultigt barn, stor hund och ljuvlig balkong. Tackar!


Hos Smetanas firades det med champagne för Saras nya jobb.


Stort att få vara med när Liva lärde sig cykla!


Vi beskådade karnevalståget


Fikade med Johan Wester


och roade oss på Lundakarnevalen.

Tack för en ypperlig minisemester!


Kommentarer
Postat av: Frida

Stor glädje att få umgås med er me!

Kul att helgen i övrigt också blev så lyckad för er!

Kram på dig fina vännen min!

2010-05-25 @ 20:41:32
Postat av: Jenny

oj så trevligt. Han Ivarsson gick ITM samtidigt som mig. =)

2010-05-25 @ 22:15:19
Postat av: Matilda F

Måste ni alltid frottera er med kändisar? Tänkt på att vanligt folk kan bli avundsjuka? Fast jag tycker att Samuel ser ut att sitta väldans lång från Johan för att räknas som en "fika med"? Nehej, kan det vara en överdrift!? Nej, det kan det väl inte!?

2010-05-26 @ 06:48:29
Postat av: Josefin

Matilda F - Nä, för jag överdriver ALDRIG.

2010-05-26 @ 19:26:31
Postat av: Matilda F

Nej, jag vet. Det är det som är så skönt att veta. Men den här gången blev jag lite osäker :-) Kram

2010-05-27 @ 00:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback