jag i rutan

Jodå, Hollywood nästa!


Kommentarer
Postat av: em

Bra Jossan!! För det första: vad har du för sjal!?!? Den ser ju jättemycket ut som den jag hade på mig idag och som jag fick av dig i julklapp det året du fick den blommiga av mig! Minns du??



För det andra: Jag har blivit intervjuad två gånger för lokalnyheterna på högskolan, men ingen av gångerna har jag kommit med i teve. Men jag är inte bitter! jo, lite. Här ställer man upp för laget när ingen annan i klassen vågar vara med, men vad får man för det!!



Förväller svamp. puss

2010-09-28 @ 17:17:22
Postat av: Anna

Tid att ses i Uppsala? :-) /WvW

2010-09-28 @ 22:12:26
Postat av: Beck

Jojo nog tror jag det! Så fort det är kändisar på G är hon där...men inte statist alltså?? Det vore ju annars givet för dig min vän!

2010-09-28 @ 22:22:54
Postat av: Josefin

Em- Förstår om du är småbitter. Vad gäller sjalen så är den identisk med den jag gav dig. Denna fick jag av Fredrik W som ville dumpa lite saker här :)

Skön.

Beck - Ångrar att jag inte ansökte om att va statist! Men de har nog frusit stjärtarna av sig stackarna.

2010-09-29 @ 10:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback