Uppbrottets tid

Slutet av maj och början av juni - det måste väl vara en av årets mest intensiva perioder. Allt ska avslutas, alla ska avtackas och dessutom känns det som att varannan person fyller år. I helgen har jag levt på pajer och buffémat, tårtor och välkomstbål. Sommarfest, tjejbrunch, 30-årskalas, examensdans, prästvigning med mottagning, syjuntans avslutning - ja, du hör. Det är ingen hejd.
Nu är jag på Dagenredaktionen och vilar upp mig. Fick kräkkänslor av pajen jag hade till matlåda.

I kväll är första Sverigematchen och jag är oväntat taggad.


Kommentarer
Postat av: karin

kom hit och se matchen vettja. vi har preppat med jordgubbar, öl och chips. :)

2012-06-11 @ 17:56:33
Postat av: Josefin

Åh - att jag hade velat! Isakssons OCH gott snacks, kan man få en bättre kombo!?

2012-06-12 @ 12:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback