Schulman har lagt ner, men jag lever än!

Inget vitt på marken än så länge, men det luktar frost när jag går ut.
Köpte oss nya jackor igår båda två. Duffel och rock. Nu står vi redo för den milda vintern! Kom bara kom.

Syjunta igår och jämfört med min tidigare "Desperate Houswifes-och-äta-fett-syjunta" blev jag lätt chockad när alla utom jag satt med stick-och virknålar i händerna och gnetade förnöjt. Själv drog jag in resår i mjukisbyxor och ägnade resten av de dryga två timmarna åt att prata med muffins i mun. Trevligt värre!


Kommentarer
Postat av: Beckis

Hahha, ja man har just börjat undra: har hon lagt ner eller?? Simma lugnt och lycka till me stickandet! Vi må höras snart! Krams

2007-10-03 @ 23:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback