sjåa runt

En ljuvlig känsla är att krypa ner i sin egen säng efter en tuff vecka med mycket jobb och ryckig sömn i tre olika bäddar.
En tuff dag igår med jobb hela dagen. Efter jag lämnat Dagen lunkade jag och maken iväg genom Stockholms snömodd. Tryckte varsin kebab innan "Hopp för Haiti"-galan. Kul att representera tidningen Dagen. En fullsatt Filadelfiakyrka som pumpade av musik och blixtrande ljus. Artisterna avlöste varandra, Carola var som vanligt i sitt esse och "Kicken" såg rätt obekväm ut.
Tyvärr var jag tvungen att lämna innan Samuel Ljungblahd och Sarah Dawn hann komma upp. Vidare mot St Clara och nattöppet kyrka.
Fotografen och jag fick oss inte in först, men hängde in med två rumäner som skulle sova där. Fick ett mycket fint samtal med dem och stämningen var varm och god.

Joggade till tåget med min lumparväska och mötte upp med maken. Så skönt att få rulla hemåt i natten. Tack Jesus att allt flöt på så ruggigt bra!



Kommentarer
Postat av: maria b

En korv-m-bröd-säng....inte illa! :)



2010-02-28 @ 12:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback