Kära oktober, var tog du vägen?

En fin månad, både innehållsligt och vädermässigt, är över för detta år. Här kommer en sammanfattning, mest för min egen skull. Minnet är kort.
Vi hade tjejafton, fyra helhärliga kvinnor och jag.
Maken och svärfar fyllde år och hela huset sjöng.
Jag hade förmånen att träffa färskingen Molle. Han kan se grym ut, men är inte farlig.
Vi lekte lekar i vår trånga salong.
Och låg på kökssoffan.
Löven satt fortfarande kvar på träden.
Och jag åkte tåg.
Besökte en sybehörsaffär i Göteborg.
Och Kattis pysselrum i huset i Kungälv.
Delade rum med Beckis.
Och gick långpromenad.
Vi fick även besök av finfina familjen Ivansson.
Dessutom började jag om som nyhetsreporter på Dagen. Jo då, jag känner mig nöjd.
Tack fina oktober!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för trevlig uppdatering, fru Lilja!

har du fått en fast tjänst på Dagen nu!?!

KRAM

Postat av: Jos

Hej Maria! Nix, ingen fast, bara vick.

2011-11-10 @ 18:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback