misslyckad lussesurprise

Med pirrig mage i tidig hurvmorgon cyklar jag iväg med packad väska och vitt nattlinne under tröjan. Smyger mig in hos sovande fästman, värmer glögg, dressar om och skrider in.
Kunde blivit mysigt.
Tyvärr hade Samuel denna natt sovit väldigt dåligt och ville hellre jag skulle blåsa ut ljuset och ligga tyst och stilla än att fortsätta på "Tunga fjät". Det var inte vad jag hade tänkt med denna lussemorgon och därför blev båda lite besvikna.
Men ,men, ledsenheten gick över så fort vi kom iväg på lussemässa på Ansgar. Gott! Fridfullt! Satt länge kvar på frukosten efteråt och språkade med vår favorithob Martin.

Nog har jag lite go lussestämning alltid, TROTS dessa svinigt gröna gräsmattor som aldrig försvinner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback