opti advent

Körsjunga i kyrkan, sötfika buffè tills man närapå kräks och avnjuta ett hejdundrandes fyrverkeri ackompanjerat av romantisk smörmusik - ska väl en äkta 1a advent avnjutas! Enligt mig.
Däremellan klämmer man in en julmarknad, lyssnar nationskörer och frossar ännu mera fika, så är den optimal.

Men trots att mysigaste tiden är här nu - också enligt mig - så är måndagen lika gråtrist som vanligt med regn, blöta tår och tentaplugg. Känner mig grå som en dammsugarpåse och hade det inte varit för stulna cykeln så hade jag rört mig än mindre än jag gör. Floff.
Hej fikamage och i natt drömde jag att jag var tjock.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Flytta till Norrland, här har vi snö så det står härliga till! :D Klibbade lite härligt igår, hehe.... Själv spenderade jag min adventshelg på kyrkans "nyårsläger" i Umeå, tillsammans med mina ungdomar härifrån kyrkan i Boden. Såg också på fyrverkerier - härligt! :)

2007-12-03 @ 20:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback