omgående

Tre dagar med fysiskt arbete och jag känner mig 30 år äldre... Förlåt kropp, men det är bara till att vänja sig.
Eftersom jag är utomhus hela dagarna råder vädret över mitt psyke. Igår fuktigt regn och nästan minusgrader - jag deppig och snorig. Idag ljummare vindar och jag studsar visslandes runt bland gravarna.
Cacao crema förgyller rasterna och tiden går ändå rätt fort. Tråkigt dock att jag och Samuel går om varandra mest hela tiden. Han får ligga kvar när jag slasar upp om morgonen och när jag kommer hem har han nästan fyra timmar kvar innan han slutar.

Nu borde jag baka bröd för vi får fikagäster i afton, men jag tror jag ska kila ner till biblioteket istället och kika efter mp3-böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback