resumè

Helgen. Har jag icke nämnt, men strålande var den i all sin prakt, trots sitt gråmulna väder.

Fredag var det så dags för maskerad! Litterär skräck var temat och vad passar då bättre än att ikläda sig Vildvittrans spännande skepnad? Jag vet inte.
  Själv tycker jag mig vara sicklig på att härma Vildvittrans skräniga utrop och ju mer bekräftelse jag fick under kvällen desto mer var jag tvungen att skrika "Nu ska blodet flyta!" och på lördagen var jag hes.
Möttes upp på en kolsvart kyrkogård och följde där fiolens spel mot Kalmar nation och buffè. Skoj dansa loss med Mad woman at the attic, onda dockor och andra halvblodiga typer.

Halvläskiga, men rasande trevliga kursare    


Lördag med bastu i ljuvlig ensamhet och suchi i underbar gemenskap

Söndag hade vi förmånen få spendera hemma hos sköna barnfamiljen Eriksson. Trerätters, tårta på det och Maken blev bästis med 1-åringen. Skoj värre!


Kommentarer
Postat av: rädd Beck

Jossan - jag blir rädd!

Bra imitation:) Kan föreställa mig skränet...!

2008-11-11 @ 19:55:09
Postat av: Jenny

Den blev ju kanoners!=) kul att kvällen blev trevlig.

2008-11-12 @ 21:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback