knarkar vinter

Ni må tycka att jag låter hysterisk, men jag har inte fått nog av snö och kyla. Det har snart gått fyra månader av idog vinter och än är jag inte mätt. Skidor, promenader, skridskor och slalom - det finns ju så mycket man kan göra.

I går kväll hade vi tänkt fira lillördag på någon mysig nationspub maken och jag, men rätt vad det var befann vi oss ute i skidspåret med ett härligt gäng. Efter dryga nio kilometer är dagens kontorsdamm bortblåst.


Vackert mitt i stan.

I lördags var det sol också.

Vallare i trapphuset

För mig får du gärna stanna lite till.

Kommentarer
Postat av: Beck

Fortsätt knarka! Det gör jag med:)

2011-02-18 @ 12:56:47
Postat av: Emmeli

Åh, ad underbart att ni verkar ha så mycket snö kvar! jag vill också ha! Solen strålar och här är kallt, men inte ligger det så tjockt med vitt på marken inte...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback