Som farmor

Tanttrenden och husmorsmodet - det gillar jag. Och när man är arbetssökande frilans har man tid att faktiskt ägna sig åt dylika böjelser, som att laga mat från grunden, jämföra produkter och plocka hem natur. Tänker på farmor som alltid lagat "riktig" mat från grunden. Hur hon fick beröm av husläkaren för att "laga god och näringsriktig mat" åt sin man.
Jag inte bara tänker som henne, jag har på ett sätt även blivit som henne. I går stod röding, broccoli och kokta morötter på menyn när maken kom hem. Till efterrätt hemgjord nyponsoppa. Jorå, så att.
Väntar bara på att doktorn ska ringa nu...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken kvinna du är, så GOTT det lät!!

2011-10-21 @ 09:58:01
Postat av: Emmeli

Take me there! Jag kommer snart, spara soppa till mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback