Hastigt heltidsarbete

Tillbaka på brottsplatsen, alltså Dagenredaktionen. Fem sjuka reportrar och jag gör vad jag kan för att täcka upp denna vecka. Bara det inte slutar med att jag också blir sjuk, verkar ju vara något som drabbar just Dagenreportrar.
Det är märkligt hur snabbt man vänjer sig vid att sova lite längre på morgnarna, har varit som en grå trasa på tåget denna vecka. Slumrade till nu i morse under regnjackan och trodde för ett ögonblick att jag var på väg hem efter arbetsdagen...

Men det är härligt att få umgås med kollegorna några dagar, gå ut och käka dyr Stockholmslunch och strunta i disken när man kommer hem. Nästa vecka kommer jag säkert att sakna väckarklockans signal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback